Headerbild

Karnevalsloppet 2011, möte tisdag ca 19.30

2011-02-11 i Allmänt

Prenumerera via:

RSS

Tisdag ca 19.30 träffas vi för att jobba vidare med Karnevalsloppet 2011. Alla välkomna, fika finns framdukat innan.

Möte 1, 14/2

Förra året gav ett resultat som vi är långt ifrån nöjda med. Därför var frågeställningen till stor del athur komma till rätta med det?

Banor/ klasser blir intakta.

Höja startavgifterna? Avvakta tills vi vet vad vi har att erbjuda.

Vi kommer inte att dela ut inbjudan till alla hushåll. Däremot dela ut till övriga platser som tidigare och gärna än mer.

Vi kommer att försöka få till en picknick, någon enklare variant?

Egen hemsida ska jobbas fram, med länk från ordinarie.

Vi ska bjuda in 100 löpare från storstäder på en radie 6-10 mil, de som nappar tror vi tar med en kompis och förhoppningsvis upptäcker ett bra lopp.

Skolklasserna kommer att erbjudas fritt deltagande som tidigare, klass sponsorer ska jagas. Eller går det att få pengar från Idrottslyftet för detta?

Elektroniska tidtagningen blir kvar, åtminstone i år.

Spånades om att "plocka med" saker efter banan, bl.a 25 ryggsäckar fyllda med olika saker, en "högvinst" i någon.

Däcken? Kan de lyftas fram eller går det att synliggöra Belins på annat vis?

Pris till alla på 3-5 o 8 km vid målgång.......?

Ett "rabatthäfte", några riktigt bra erbjudanden till de som anmäler sig. T.ex 25% vid ett köp på XX, 25:- för en pizza, 25 x för 25:- osv.....

Ett axplock från vad som ventilerades.

Glädjande (framförallt för undertecknad) är att Hansi kommer att sköta stora delar av pappersarbetet, något som känns kanon.

15/2: Träffade idag en av sponsorerna och det ser ut som picknicken redan är i hamn!

Adress

Avesta OK - Orientering Box 49 77421 Avesta

Kontakt

Tel: 0707865090 E-post: info.avestaok@gmail.com Swish: 123 196 15 31 Bankgiro: 5235-2424

Drivs med KlubbenOnline

Logga in